Este greu de imaginat că cineva nu ar asocia logo-ul brandului Lacoste cu un crocodil verde. De ani de zile, marca franceză ne pune la dispoziție produse de cea mai înaltă calitate, care se potrivesc perfect cu outfit-urile de fiecare zi. Îmbrăcămintea, accesoriile și, mai presus de toate, încălțămintea excelentă stau la baza eleganței sportive și reprezintă un must have în orice garderoba urbană. Știi cum s-a născut unul dintre cele mai cunoscute branduri din lumea modei? Descoperă istoria acestui producător iconic!
Începuturile sportive
Produsele marca Lacoste au apărut pe terenul de tenis. Acolo s-a născut ideea de a crea o companie de îmbrăcăminte. În anul 1933, cunoscutul jucător de tenis Rene Lacoste și-a împlinit visul și a deschis propria sa firmă. Inițial, a creat doar articole dedicate sportivilor. A proiectat, printre altele, celebrul tricou polo, care, datorită confortului și caracterului practic, a devenit o ținută preferată a sportivilor. S-a dovedit rapid că îmbrăcămintea confortabilă de înaltă calitate este perfectă și pentru purtarea de zi cu zi. Astăzi, produsele brandului combină în mod fenomenal confortul greu de egalat cu eleganța franțuzească, iar logo-ul cu iconicul crocodil verde se bucură de o mare popularitate pe străzile orașului. Dar ce legătură are un crocodil cu tenisul? Rene Lacoste a fost un jucător extrem de ambițios, iar meciurile sale au stârnit mereu multe emoții. Datorită atitudinii sale în timpul jocurilor, precum și servietei din piele de aligator cu care era văzut des, a devenit celebru sub denumirea de Le Crocodile – crocodilul. Lui Rene i-a plăcut enorm acest nume și i-a cerut artistului, Robert George, să creeze un desen și apoi un logo cu acest animal.
Vremurile postbelice
Din păcate, ca și în multe alte cazuri, dezvoltarea brandului a fost oprită de cel de-al Doilea Război Mondial. Când situația politică din Europa s-a calmat, marca Lacoste și-a reluat activitățile și a început să se bucure de o mare popularitate. Desigur, jucătorul de tenis n-a ratat o astfel de ocazie și a pornit să cucerească inimile fanilor look-ului urban. Specialiștii pe care i-a angajat au introdus cu îndrăzneală îmbunătățiri și noi tehnologii, fără a uita de ceea ce distingea cel mai mult toate produsele pe care le-a creat – confortul sportiv combinat cu eleganța clasică. Încă din anul 1951, au apărut tricourile monocromatice sau cu benzi, completate de iconicul crocodil, iar în anul 1958 – îmbrăcămintea marca Lacoste pentru copii. Oferta brandului, în special încălțămintea, a devenit rapid apreciată de fanii trendurilor urbane. Designul sportiv francez, care se încadrează perfect în tendințele streetwear, și-a făcut apariția pe cele mai moderne străzi.
Brandul Lacoste este încă în top
Anii trec și popularitatea brandului Lacoste continuă. În fiecare an, compania își extinde constant oferta cu produsele noi, care în continuare fac trimitere la tradiția firmei. În anul 2011, a fost lansată noua serie – Lacoste Live – destinată adolescenților cărora le place streetwear-ul. Marca Lacoste caută și noi ambasadori, din anul 2017 unul dintre ei este jucătorul de tenis Novak Djokovic. De asemenea, brandul are grijă de planeta noastră, de aceea a creat o colecție limitată de articole decorate cu logo-ul în formă unor specii de animale pe cale de dispariție.
Tenișii Lacoste se caracterizează în continuare prin calitatea excelentă. Acest fapt ne este dovedit de materialele rezistente și modelele confortabile. Sneakerșii, tenișii și ghetele de iarnă se încadrează excelent în trendurile actuale. Alege-ți perechea preferată și hoinărește prin viață cu produsele decorate cu iconicul crocodil Lacoste în nuanță de verde.
Am fost implicată în domeniul artistic încă de când eram mică – liceul de artă, apoi Facultatea de Arte Plastice. În mod constant descopăr noi hobby-uri – design grafic, pictură în ulei, design vestimentar, realizarea de animații sau personalizarea sneakerșilor. Pentru mine ziua are prea puține ore.